Liknande böcker
You can't teach a kid to ride a bike at a seminar : Sandler training's 7...
Bok av David Sandler
Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with...
Bok av Rajat Paharia
The talent management handbook : creating organizational excellence by i...
Bok av Lance A. Berger
"Three Value Conversations: How to Create, Elevate, and Capture Customer...
Bok av Cheryl Geoffrion
Summary [electronic resource]
Bok av Must Read. Summaries
Chasing stars : the myth of talent and the portability of performance
Bok av Boris Groysberg
Toyota Talent : Developing your people the toyota way
Bok av Jeffrey K. Liker och David Meier
Firms of Endearment: How World-Class Companies Profit from Passion and P...
Bok av Rajendra. Sisodia
Disney U: How Disney University Develops the World's Most Engaged, Loyal, and Customer-Centric Employees
Bok av Doug Lipp
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!