Liknande böcker
Beyond Big Data : Using social mdm to drive deep customer insight
Bok av Martin Oberhofer och Eberhard Hechler m.fl.
Knowledge and systems science : enabling systemic knowledge synthesis
Bok av Yoshiteru Nakamori
Mind Genomics : A Guide to Data-Driven Marketing Strategy
Bok av Veljko. Milutinovic
Super crunchers : why thinking-by-numbers is the new way to be smart / I...
Bok av Ian. Ayres
E-Commerce and Web Technologies : 16th International Conference on Elect...
Bok av Heiner Stuckenschmidt
E-Commerce and Web Technologies : 17th International Conference, EC-Web...
Bok av Derek Bridge
Oracle Essentials : Oracle Database 11g
Bok av Rick Greenwald
A Defeasible Logic Programming-Based Framework to Support Argumentation...
Bok av Naeem Khalid Janjua
Freemium economics : leveraging analytics and user segmentation to drive revenue / Eric Benjamin Seufert
Bok av Eric Benjamin. Seufert
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!