Liknande böcker
Aisles have eyes - how retailers track your shopping, strip your privacy, a
Bok av Joseph Turow
"Likeable social media : how to delight your customers, create an irresi...
Bok av Dave Kerpen
Return On Influence: The Revolutionary Power of Klout, Social Scoring, a...
Bok av Mark Schaefer
Location Is (Still) Everything: The Surprising Influence of the Real Wor...
Bok av David R. Bell
New Rules of Retail : Competing in the World's Toughest Marketplace
Bok av Robin Lewis
You Should Test That!
Bok av Chris Goward
The future of omni-channel retail : predictions in the age of Amazon
Bok av Lionel Binnie
Reengineering Retail : The Future of Selling in a Post-Digital World
Bok av Doug Stephens
Rethinking Prestige Branding : Secrets of the Ueber-Brands Ed. 1
Bok av J. P. Kuehlwein
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!