Liknande böcker
Small Business' Guide to Social CRM
Bok av Craig M Jamieson
Effective Complaint Management : The Business Case for Customer Satisfac...
Bok av Bernd Stauss
The innovator's dilemma : The innovator's dilemma
Bok
Taking Your Customer Care to the Next Level : Customer Retention Depends...
Bok av Nadji Tehrani
Customers the Day After Tomorrow: How to Attract Customers in a World of...
Bok av Steven Van Belleghem
Customer Success Professional's Handbook : How to Thrive in One of the W...
Bok av Vaidyanathan Ashvin Vaidyanathan
Sense and Respond : How successful organizations listen to customers and...
Bok av Jeff Gothelf och Josh Seiden
Synchroservice!: The Innovative Way To Build A Dynasty Of Customers
Bok av Richard J. Schonberger Edward M. Jr. Knod Edward M. Jr. Knod
Do You Want to Keep Your Customers Forever?
Bok av Joseph B. Pine och Don Peppers m.fl.
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!