Liknande böcker
The Customer Comes Second : Put your people first and watch 'em kick butt
Bok av Hal F. Rosenbluth och Diane McFerrin Peters
Keine Strategie Ohne Verantwortung : Perspektiven Fur Eine Nachhaltige S...
Bok av Pechlaner
The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary...
Bok av Joseph A. Michelli
Unternehmensnachfolge : Perspektiven Und Instrumente Fur Lehre Und Praxis
Bok av Birgit Felden
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Custome...
Bok av Joseph Michelli och Joseph A. Michelli
Business Development in Licensed Retailing
Bok av Guy Lincoln
Kooperation Im Destinationsmanagement: Erfolgsfaktoren, Hemmschwellen, B...
Bok av Eisenstein Bernd Eisenstein
Setting the Table : The Transforming Power of Hospitality in Business
Bok av Danny Meyer
Reiseveranstalter- und Reisevertriebs-Management
Bok av Dörnberg
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!