Liknande böcker
Marktforschung : Methodische Grundlagen Und Praktische Anwendung
Bok av Ludwig Berekoven
Marketing psychology : the paradigm in the wings
Bok av Gordon R. Foxall
Phishing for Phools
Bok av Robert Shiller och George Akerlof
The Psychology of Financial Consumer Behavior
Bok av Dominika Maison
Hooked
Bok av Nir Eyal
Multivariate Analysemethoden
Bok av Backhaus
Besonderheiten Der Geschenksituation Und Ihre Auswirkungen Auf Das Konsu...
Bok av Hans-Volker Eichler
Massans vishet : hur kommer det sig att flera stycken är smartare än någ...
Bok av James Surowiecki
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : Gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
Bok av Andrea Groppel-Klein
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!