Liknande böcker
Warenwirtschaftssysteme : Grundlagen und Konzepte
Bok av Joachim Hertel
Partnering with the CIO: The Future of It Sales Seen Through the Eyes of...
Bok av Michael Minelli
Straight Up
Bok av Craig Casselberry
Predictive analytics : the power to predict who will click, buy, lie, or...
Bok av Eric Siegel
FRICTION-The Untapped Force That Can Be Your Most Powerful Advantage
Bok av Roger Dooley
Emerging Economy MNEs : Exploring the Integration of Knowledge Transfer...
Bok av Joan Lilian Ogendo
Management Hochwertiger Dienstleistungen : Erfolgreiche Gestaltung Von K...
Bok av Prof Dr Werner Neus
Power Bases and Informational Influence Strategies
Bok av Markus Altwegg
Neuronale Netze und Fuzzy-Logik in der Neuprodukt-Erfolgsfaktorenforschung
Bok av Christine (CON) Wiedemann
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!