Liknande böcker
Kundenclubs & More : Innovative Konzepte zur Kundenbindung
Bok av Wolfgang Hartmann
Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old
Bok av Krzysztof Kubacki
New Meanings for Marketing in a New Millennium : Proceedings of the 2001...
Bok av Melissa Moore
Marketing Challenges in a Turbulent Business Environment : Proceedings o...
Bok av Mark D Groza
Proceedings of the 1993 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Confer...
Bok av Michael. Levy
Bestimmungsfaktoren und Alternativen der Absatzwegewahl : Das Beispiel A...
Bok av Bernd Geiseler
Strategische Produktgestaltung : Ansatz zur marktorientierten Gestaltung...
Bok av Dirk Schmidt-Gallas
Strategische Gestaltung Des Lebenszyklus Von Mega-Events : Ein entscheid...
Bok av Dirk P. Weiß
Das Mailing
Bok av Holland
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!