Liknande böcker
Rezeptionsforschung : Theorien Und Untersuchungen Zum Umgang Mit Massenm...
Bok av Michael Charlton
Media Psychology
Bok av Gayle Brewer
Manipulation of Online Self-Presentation : Create, Edit, Re-edit and Pre...
Bok av Alison Attrill
The Manipulation of Online Self-Presentation: Create, Edit, Re-edit and...
Bok av Alison Attrill
The Social Net: Understanding our online behavior
Bok av Yair Amichai-Hamburger
Systemkompetenz und Dynamiken in Partnerschaften : Fahigkeiten zum Aufba...
Bok av Klaus-Eckart Rogge
Essays on self-reference
Bok av Niklas Luhmann
Spy the Lie
Bok av Philip Houston och Mike Floyd m.fl.
Stereotype? : Frauen und Manner in der Werbung
Bok av Christina Holtz-Bacha
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!