Liknande böcker
Preispolitik
Bok av Rainer Olbrich
The Seven Principles of WOM and Buzz Marketing
Bok av Panos Mourdoukoutas
Marketing
Bok av Willy Schneider
Advances in Advertising Research (Vol. 2) : Breaking New Ground in Theor...
Bok av Ralf Terlutter
Erwerb Von Online-Musikrechten in Europa
Bok av Rainer Rainer
Ta betalt! Hur pris påverkar allt
Bok av Andreas Jonason och Felix Mörée m.fl.
Dialogmarketing Im Dialog : Festschrift Zum 10-Jahrigen Bestehen Des Sie...
Bok av Jürgen Gerdes
Drucker on Marketing: Lessons from the World's Most Influential Business...
Bok av William Cohen
Marketing : Eine Einfuhrung in die marktorientierte Unternehmensfuhrung
Bok av Rainer Olbrich
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!