Liknande böcker
Marketing : Eine Einfuhrung in Die Marktorientierte Unternehmensfuhrung
Bok av Rainer Olbrich
Electronic Commerce und Online-Marketing
Bok av Olbrich
Handelsmarketing : Strategien Und Instrumente Fur Den Stationaren Einzel...
Bok av Hendrik Schroder
Wirkung Integrierter Kommunikation : Ein Verhaltenswissenschaftlicher An...
Bok av Franz-Rudolf Esch
Kundenbindung durch Bonusprogramme
Bok av Gerald Musiol och Christiane Kuhling
Internationales Marketing-Management
Bok av Ralph Berndt och Claudia Fantapie Altobelli m.fl.
Informationsmanagement in Mehrstufigen Handelssystemen : Grundzuege Orga...
Bok av Rainer Olbrich
Erlebniskommunikation: Erfolgsfaktoren Für Die Marketingpraxis
Bok av Hans H Bauer
Preispolitik
Bok av Rainer Olbrich
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!