Liknande böcker
Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehm...
Bok av Martina-Maria Peuser
Handelsmarketing : Strategien Und Instrumente Fur Den Stationaren Einzel...
Bok av Hendrik Schroder
Unternehmens-Podcasting : Eine empirische Analyse ausgewahlter Erfolgsfa...
Bok av Frank Huber
Kundenbindung durch Bonusprogramme
Bok av Gerald Musiol och Christiane Kuhling
Multivariate Analysemethoden
Bok av Backhaus
Internationales Marketing-Management
Bok av Ralph Berndt och Claudia Fantapie Altobelli m.fl.
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing
Bok av Melchior D. Bryant Hans H. Bauer
Premiumhandelsmarken im Sortiment des Einzelhandels
Bok av Annett Wolf
Handelsmarketing
Bok av Dieter Ahlert och Peter Kenning
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!