Liknande böcker
Mobile Marketing : Eine Experimentelle Studie Ueber Den Einfluss Von Mob...
Bok av Katharina Lange
Sensory Marketing : An Introduction
Bok av Bertil Hulten
Grain markets in Europe, 1500-1900 : Grain markets in Europe, 1500-1900
Bok
International place branding yearbook 2011 : Managing reputational risk
Bok av Frank M. Go
Marketing fuer Handelsmarken
Bok av Joachim Hurth och Hermann Sievers
Contrarian Branding: Stand Out by Camouflaging the Competition
Bok av Roland van der Vorst
Malcolm McDonald on Value Propositions : How to Develop Them, How to Qua...
Bok av Malcolm McDonald
Beyond Hofstede
Bok av Cheryl Nakata
Markteintrittsstrategien bei Innovationen unter besonderer Beruecksichtigung von Preis- und Werbestrategien
Bok av Carsten Legler
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!