Liknande böcker
Konsumentenverhalten in Marktnischen : Theoretische Diskussion und empir...
Bok av Tobias Schafers
The Contingent Valuation Method in Health Care : an economic evaluation...
Bok av Dario Bonato
Die Analyse von Wettbewerbsbeziehungen mit Scannerdaten
Bok av Daniel Klapper
Die Analyse Nominal-Skalierter Daten in Kontingenztafeln Mit Assoziation...
Bok av Dieter Steinborn
Modern Analysis of Customer Surveys [electronic resource] : with Applica...
Bok av Ron. Kenett
Economic aspects of obesity [electronic resource] / edited by Michael Gr...
Bok av Grossman Michael Grossman
A Concise Guide to Market Research : The Process, Data, and Methods Usin...
Bok av Marko. Sarstedt
Making hard decisions with DecisionTools®
Bok av Robert T. Clemen
Lebensqualitaet von Patienten als Orientierung fuer ein zielgruppenspezifisches Health Care Marketing
Bok av Rohn
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!