Liknande böcker
Supply-Chain-Management und Warenwirtschaftssysteme im Handel
Bok av Joachim Hertel
Neuronale Netze und Fuzzy-Logik in der Neuprodukt-Erfolgsfaktorenforschung
Bok av Christine (CON) Wiedemann
Predictive analytics : the power to predict who will click, buy, lie, or...
Bok av Eric Siegel
FRICTION-The Untapped Force That Can Be Your Most Powerful Advantage
Bok av Roger Dooley
Emerging Economy MNEs : Exploring the Integration of Knowledge Transfer...
Bok av Joan Lilian Ogendo
Partnering with the CIO: The Future of It Sales Seen Through the Eyes of...
Bok av Michael Minelli
Straight Up
Bok av Craig Casselberry
Power Bases and Informational Influence Strategies
Bok av Markus Altwegg
Warenwirtschaftssysteme : Grundlagen Und Konzepte
Bok av Joachim Hertel
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!