Liknande böcker
Handbook of Integrated CSR Communication
Bok av Sandra Diehl
Value-Oriented Media Management : Decision Making Between Profit and Res...
Bok av Klaus-Dieter Altmeppen
Digitales Empfehlungsmarketing : Konzeption, Theorien Und Determinanten...
Bok av Bettina Lis
Mass Communication Research : On Problems and Policies
Bok av Cees J. Hamelink
Kommunikations- und Distributionsstrategien von 'Punk' und 'Electro' : M...
Bok av Josephine Mahler
Der Schlüssel Zum Erfolg: Zielführend Kommunizieren
Bok av Hans-Jurgen Borchardt
Strategies of adaptation and commercialisation from global entertainment...
Bok av Mario Ziemkendorf
Marketing und kommerzielle Verwertung subkultureller Jugend- und Popkultur
Bok av Marc Zimmermann
Maschinenethik : Normative Grenzen autonomer Systeme
Bok av Matthias Rath
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!