Liknande böcker
Från nöjda kunder till glödande fans
Bok av Kenneth H. Blanchard
Weiterempfehlungen Mit Service-Recovery : Ein Vergleich Zwischen Sender...
Bok av Jana Wies
Loyalit tswirkung Des Geschenkten Bevorzugten Kundenstatus
Bok av Lena Steinhoff
Erfolgreich verkaufen im Direktvertrieb : Der sichere Weg zu Ihrem perso...
Bok av Carsten Kettler
Beschwerdemanagement Im B2b-Bereich : Eine Empirische Erhebung in Modern...
Bok av Bettina Zeiler
Clients for Life: How Great Professionals Develop Breakthrough Relations...
Bok av Jagdish Sheth
Strategy from the Outside in: Profiting from Customer Value : profiting...
Bok av George Day
The Future of Shopping : Where Everyone is in Retail
Bok av Jorg Snoeck
Kundenzufriedenheit, Kundenbegeisterung Und Kundenpreisverhalten
Bok av Kathrin Bösener
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!