Liknande böcker
Marketing Review St. Gallen - Jahrgang 2012: Marketingfachzeitschrift Fü...
Bok av Christian Belz och Thomas Bieger m.fl.
The strategy and tactics of pricing : a guide to profitable decision making
Bok av Thomas T. Nagle
Der Wert Von Produktvielfalt : Wirkung Grosser Sortimente Auf Das Verhal...
Bok av Michael Riemenschneider
Kausalmodellierung Mit Partial Least Squares : Eine Anwendungsorientiert...
Bok av Frank Huber och Andreas Herrmann m.fl.
Unternehmens-Podcasting : Eine empirische Analyse ausgewahlter Erfolgsfa...
Bok av Frank Huber
Retail Structure
Bok av Gary Akehurst
Multivariate Analysemethoden
Bok av Backhaus
Retailing management
Bok av Michael Levy
Produktmanagement : Grundlagen
Bok av Andreas Herrmann och Frank Huber
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!