Liknande böcker
The Yangtze River Delta : Business Guide to the Shanghai Region
Bok av Dezan Shira & Associates
Thailand Und Deutschland: Wirtschaft, Politik, Kultur
Bok av Andreas Stoffers
Marketing to the 90s Generation : Global Data on Society, Consumption, a...
Bok av Anders Parment
Chinesische Staatsunternehmen Verstehen: Leben Und Arbeiten in China Und...
Bok av Arnd Slegers och Peter Atzler
Interdisciplinary approaches to product design, innovation, & branding i...
Bok av K Scott Swan
Consumer Behavior and Culture : Consequences for Global Marketing and Ad...
Bok av Marieke De Mooij
Consumer culture theory
Bok av Russell W Belk
Emerging Economy MNEs : Exploring the Integration of Knowledge Transfer...
Bok av Joan Lilian Ogendo
B2B - Or Not to Be?: Der Weg Zu Vertriebserfolg Und Profitablem Wachstum
Bok av Manfred Aull
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!