Liknande böcker
Qualitat Managen : Das Iso-Handbuch Fur Kreative in Medien
Bok av Christian Chang-Langhorst
Reputationsmanagement
Bok av Dr Anabel Ternes
Die Überschrift: Sachzwänge - Fallstricke - Versuchungen - Rezepte
Bok av Detlef Esslinger och Wolf Schneider
Journalismus und Public Relations : Theoriegeschichte zweier weltgesells...
Bok av Manfred Ruhl
Social Media fur Journalisten
Bok av Stefan Primbs
Actio et Reactio - Interdependenz, -effikation und -penetration bei PR u...
Bok av Dirk Kuntze
Fehlverhalten in Der PR - Eine Rekonstruktion Der Berichterstattung Im F...
Bok av Elisa Minossi
Journalismus in Der Gesellschaft : Theorie, Methodologie und Empirie
Bok av Armin Scholl och Siegfried Weischenberg
Corporate Storytelling
Bok av Florian Kruger
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!