Liknande böcker
Creative Communities : Ein Erfolgsinstrument Fur Innovationen Und Kunden...
Bok av Christa Seja
Stakeholder-Kommunikation im Web 2.0 : Alte Theorien fur neue Medien
Bok av Dagmar Rankl
The Satisfaction of Change : How Knowledge and Innovation Overcome Loyal...
Bok av Manlio Del Giudice
Akzeptanz Von Telematik in Der Motorfahrzeugversicherung : Eine Bedurfni...
Bok av Simon Hartmann och Thomas Sonderegger
Produktvorankundigungen als Marketinginstrument : Eine Untersuchung aus...
Bok av Thomas Kruger
Management of the Fuzzy Front End of Innovation
Bok av Oliver. Gassmann
Dienstleistungsmodellierung 2010 : Interdisziplinare Konzepte und Anwend...
Bok av Markus Nüttgens. Oliver Thomas
Innovation Management for Technical Products : Systematic and Integrated...
Bok av RWTH. Aachen
Smart Service Engineering
Bok av Oliver Thomas
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!