Liknande böcker
Konzeption von Kommunikation : Theorie und Praxis des strategischen Komm...
Bok av Klaus Merten
Die Redaktion als Institution der Medienethik
Bok av Klaus Meier
Verkaufen, Flirten, Führen
Bok av Klaus Sch?nbach
The International Encyclopedia of Communication Theory and Philosophy, 4...
Bok av Klaus Bruhn Jensen Robert T. Craig Jefferson D. Pooley
La Roches Einf hrung in Den Praktischen Journalismus
Bok av Gabriele Hooffacker och Klaus Meier
Dark Side of Family Communication
Bok av Olson Loreen N. Olson och Baiocchi-Wagner Elizabeth A. Baiocchi-Wagner m.fl.
Communication Theory Today
Bok av David Crowley och David (EDT) Mitchell
Media control : the spectacular achievements of propaganda
Bok av Noam Chomsky
Fake News, Hashtags & Social Bots : Neue Methoden populistischer Propaganda
Bok av Klaus Sachs-Hombach
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!