Liknande böcker
Vermarktung Der Fifa Frauen-Weltmeisterschaft 2011(tm) : Analyse Des Zus...
Bok av Stefan D Gartner
Die Marke FC St. Pauli : Eine Markenanalyse des Hamburger Fussballclubs
Bok av Ulrich Niegel
Management of Sports Development
Bok av Vassil Girginov
Der Golfmanager: Eine Berufsfeldanalyse
Bok av Tom Koethe
Fifa Frauenfussball-Wm 2011
Bok av Sarah Schafer
Marketing and Football
Bok av Michel Desbordes
International Cases in the Business of Sport
Bok av Simon Chadwick
Handwoerterbuch Des Sportmanagements
Bok av Bezold Thomas Bezold
Sponsoring im internationalen Profi-Fussball: Mannschafts- oder Veranstaltungssponsoring am Beispiel der Automobilwirtschaft
Bok av Michael Bachner
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!