Liknande böcker
För-påverkan : ett helt nytt sätt att övertyga och påverka
Bok av Robert Cialdini
Cambridge Handbook of Consumer Psychology
Bok av Michael I Norton
Der Erklaerungsbeitrag Des Konsumklima-Index Fuer Das Nachfrage- Und Spa...
Bok av Ursula Schnittker-Reiner
L'Umorismo in Pubblicità: Con Una Valutazione Dell'impatto Dell'umorismo...
Bok av Pier Paolo Pedrini
Qualitative research methods in consumer psychology : ethnography and cu...
Bok av Paul Hackett
Marketing psychology : the paradigm in the wings
Bok av Gordon R. Foxall
Invisible Influence : The Hidden Forces that Shape Behavior
Bok av Jonah Berger
UX Redefined : Winning and Keeping Customers with Enhanced Usability and...
Bok av Johannes. Robier
Business
Bok av Xiaojuan Ma och Florian Becker
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!