Liknande böcker
Kundenbindung durch Bonusprogramme
Bok av Gerald Musiol och Christiane Kuhling
Change Communications Jahrbuch 2010
Bok
Handelsmarketing : Strategien Und Instrumente Fur Den Stationaren Einzel...
Bok av Hendrik Schroder
Internationales Marketing-Management
Bok av Ralph Berndt och Claudia Fantapie Altobelli m.fl.
Muster Erfolgreicher Internationalisierung Von Handelsunternehmen : Eine...
Bok av Sandra Schwarz
Unternehmens-Podcasting : Eine empirische Analyse ausgewahlter Erfolgsfa...
Bok av Frank Huber
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing
Bok av Melchior D. Bryant Hans H. Bauer
Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehm...
Bok av Martina-Maria Peuser
Premiumhandelsmarken Im Sortiment Des Einzelhandels
Bok av Annett Wolf
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!