Liknande böcker
Marketing
Bok av Heribert Meffert
Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It
Bok av Adrian Slywotzky With Karl Web
Recherchehandbuch Wirtschaftsinformationen
Bok av Alja Goemann-Singer
Lost Brands - Vom Aufstieg Und Niedergang Starker Marken : Warum "too Bi...
Bok av Michael Bruckner
City Branding: Theory and Cases
Bok av Keith Dinnie
The Right Sensory Mix : Targeting Consumer Product Development Scientifi...
Bok av Diana Derval
Ambush Marketing Und Markenschutz : Die Eventmarketingmarke ALS Abwehrmi...
Bok av Mandy Risch-Kerst
CRM-Entscheidungen richtig treffen : Die unternehmensindividuelle Ausges...
Bok av Rainer Schnauffer
LOHAS
Bok av Stefan Helmke och John Uwe Scherberich m.fl.
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!