Liknande böcker
Multichannel-Retailing : Marketing in Mehrkanalsystemen DES Einzelhandels
Bok av Hendrik Schroder
Electronic Customer Care : Die Anbieter-Kunden-Beziehung im Informations...
Bok av Andreas Muther
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Custome...
Bok av Joseph Michelli och Joseph A. Michelli
Designing Organizations : 21st Century Approaches
Bok av C.C. Snow
Service Systems Implementation
Bok av Haluk Demirkan
Gesellschaftliches Engagement im Profifuball : Ein Bewertungsmodell fur...
Bok av Maximilian Waldvogel
Från nöjda kunder till glödande fans
Bok av Kenneth H. Blanchard
The ten principles behind great customer experiences
Bok av Matt. Watkinson
Achieving Excellence in Stakeholder Management
Bok av Joachim Scharioth
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!