Liknande böcker
Om tv och reklam
Bok av Erik Haglöf
TV-reklamen - vår tids myter : men könsrollskonserverande & konsumtionsf...
Bok av Margareta Rönnberg
Audience economics : media institutions and the audience marketplace
Bok av Philip M. Napoli
Directing and Producing for Television
Bok av Ivan Cury
Bom og tv-reklame ? tre nordiske undersegelser
Bok av [object Object]
Kommersiell mediekommunikation
Bok av Peer Franzén
The 30-second storyteller : the art and business of directing commercials
Bok av Thomas Richter
TV-boken : ger svar på frågor kring 90-talets nya huvudmedium
Bok av Michael Werner
"TV commercials : how to make them, or, how big is the boat" : how to make them or, how big is the boat?
Bok av Ivan Cury
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!