Liknande böcker
Marketing
Bok av Heribert Meffert
Die Kundenorientierte Personalabteilung : Ziele Und Prozesse Des Effizie...
Bok av Karl-Friedrich Ackermann och Martin Meyer m.fl.
Dynamische Wirtschaftsf hrung
Bok av Martin Abel
Erfolgreiche F hrung Von Medienmarken
Bok av Carsten Baumgarth
Wirtschaftliches Wachstum bei erschopfbaren Ressourcen
Bok av Martin J. Beckmann
Profitables Markenmanagement : Strategien - Konzepte - Best Practices
Bok av Olaf Göttgens och Adel Gelbert m.fl.
Marketing-Management fur Bildungsinstitutionen : Aus- und Aufbau langfri...
Bok av Benkenstein
Dienstleistungsmarketing
Bok av Heribert Meffert och Manfred Bruhn
Entscheidungsorientiertes Marketing
Bok av Martin Benkenstein
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!