Liknande böcker
Die Akzeptanz Kartenbasierter Kundenbindungsprogramme Aus Konsumentensic...
Bok av Anke Hoffmann
Preiskomplexit t
Bok av Melanie Kramer
Praxisorientiertes Business-to-Business-Marketing : Grundlagen und Falls...
Bok av Thomas Werani
Absatzkanalkoordination durch Hersteller-Handels-Konditionen : Eine spie...
Bok av Marcus Kunter
Negative Kommunikationseffekte von Sponsoring und Ambush-Marketing bei S...
Bok av Manuela Sachse
Kundennahe Institutionen ALS Tr ger Innovationsrelevanten Kundenwissens
Bok av Verena Rath
Ph nomen Luxusmarke
Bok av Miriam Buttner och Frank Huber m.fl.
Viral Marketing : Wie Sie Mundpropaganda gezielt auslosen und Gewinn bri...
Bok av Sascha Langner
Handbuch Marketingcontrolling
Bok av Sven Reinecke
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!