Liknande böcker
Marknadsföring i konstföretag : en balansakt mellan konstnären och konst...
Bok av Elisabeth Lindfors
Innengerichtetes, Identit tsbasiertes Markenmanagement in Call Centern
Bok av Verena Koenig
Die Ausstellung ALS Marke : Erfolgreiches Projektmanagement in Marketing...
Bok av Katrin Bohme och Ulrike Peter
Grundlagen Der Luxus- Und Premiummarkenführung: Strategie - Instrumente...
Bok av Verena Konig
Arts Marketing Insights : The Dynamics of Building and Retaining Perform...
Bok av Bernstein Joanne Scheff Bernstein
Designing brand identity : an essential guide for the entire branding team
Bok av Alina Wheeler
Marketing the arts : a fresh approach
Bok av Daragh O'Reilly
Arts Marketing
Bok av Finola Kerrigan
Wie werde ich eine DIVA?
Bok av Verena Konig
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!