Liknande böcker
Einführung Von Innovationen
Bok av Katrin Talke
Erfahrungen deutsch-chinesischer Joint Ventures : Fallstudien im Vergleich
Bok av Volker Trommsdorff Christian A. Schuchardt Tilmann Lesche
Konsumentenverhalten
Bok av Thorsten Teichert, Volker Trommsdorff
Transformation osteuropäischer Unternehmen
Bok av Trommsdorff
Az oszinte igazsag a hazugsagrol
Bok av Dan Ariely
Nachfragerb ndelungen ALS Marketinginstrument
Bok av Renate Weissbacher
Nutzenbasierte Marktsegmentierung : Eine Kaufprozessorientierte Untersuc...
Bok av Prof Dr Joachim Zentes
Interkulturelle Teams
Bok av Astrid Kühne
Innovationsmarketing
Bok av Volker Trommsdorff och Fee Steinhoff
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!