Liknande böcker
Die Akzeptanz Kartenbasierter Kundenbindungsprogramme Aus Konsumentensic...
Bok av Anke Hoffmann
Konsumentenverhalten : Konsumenten verstehen - Marketingmanahmen gestalten
Bok av Stefan Hoffmann och Payam Akbar
Professionelles Guerilla-Marketing : Grundlagen - Instrumente - Controlling
Bok av Katharina Hutter
Variantenmanagement aus Betreibersicht
Bok av Stefan Hoffmann
Markenf hrungskompetenzen Eines Identit tsbasierten Markenmanagements
Bok av Lars Blinda
Marketing
Bok av Willy Schneider
Das Beratungs- und Verkaufsgesprach in Banken : Bankleistungen erfolgrei...
Bok av Gunther Geyer
Kundenloyalit�t Durch Kundenvorteile
Bok av Oliver Conze
Boykottpartizipation
Bok av Stefan Hoffmann
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!