Liknande böcker
Employer Branding ALS Bestandteil Einer Ganzheitlichen Markenf hrung
Bok av Birgit Sponheuer
Produktzugaben : Eine Empirische Analyse Ihrer Wirksamkeit ALS Instrumen...
Bok av Sascha Hoffmann
Key-Account-Management in der Automobilindustrie
Bok av Markus Seidler
Kundennahe Institutionen ALS Tr ger Innovationsrelevanten Kundenwissens
Bok av Verena Rath
Werbe- Und Markenforschung : Meilensteine - State of the Art - Perspektiven
Bok av Andreas Strebinger
Internationales Vertriebsmanagement fur Industrieguter : Handlungsimplik...
Bok av Christian Schmitz
Internationales Marketing-Management
Bok av Ralph Berndt och Claudia Fantapie Altobelli m.fl.
Viral Marketing : Wie Sie Mundpropaganda gezielt auslosen und Gewinn bri...
Bok av Sascha Langner
Klang macht Marken
Bok av Sonja Kastner
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!