Liknande böcker
Analytical CRM : Developing and Maintaining Profitable Customer Relation...
Bok av Markus. Wübben
The Impact of Culture on Relationship Marketing in International Service...
Bok av Jan H. Schumann
Reliance on Foreign Markets: Multinationality and Performance
Bok av Makoto. Nakano
Trust of Potential Buyers in New Entrepreneurial Ventures : An Analysis...
Bok av Gunnar Wiedenfels
Telephone Surveys in Europe
Bok av Sabine Hader
New Online Retailing : Innovation and Transformation
Bok av Gerrit. Heinemann
Assessing the Different Roles of Marketing Theory and Practice in the Ja...
Bok av Harlan E. Spotts
The Valuation of Intangible Assets : An Exploration of Patent and Tradem...
Bok av Philipp Sandner
Remote Service Technology Perception and its Impact on Customer-Provider Relationships : An Empirical Exploratory Study in a B-to-B-setting
Bok av Stefanie. Paluch
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!