Liknande böcker
En innføring i PR
Bok av Peggy Simcic Brønn Øystein Bonvik Tor Bang
The Community Manager's Playbook : How to build brand awareness and cust...
Bok av Lauren Perkins
Tourism Marketing for Cities and Towns
Bok av Bonita Kolb
Corporate Reputation, Brand and Communication
Bok av Stuart. Roper
Werbung ALS Schlusselfaktor Bei Der Einfuhrung Neuer Produkte : Konseque...
Bok av Kerstin Hiller
Aktuelle Forschungsfragen Im Dienstleistungsmarketing
Bok av Bernd Stauss
Marknadsföring i verkligheten
Bok av Henrik Uggla
Determinanten Des Kundenanteils in Industriellen Gesch ftsbeziehungen
Bok av Franziska Weis
Åpen eller innadvendt
Bok av Peggy Simcic Brønn
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!