Liknande böcker
Soziale Wirkungsmessung im Social Entrepreneurship
Bok av Lars Repp
"Good News, Bad News: Journalism Ethics & Public Interest"
Bok av Jeremy Iggers
Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus : Ein Leitfaden fur...
Bok av Thomas Heinze
Minority Language Media
Bok av Michael J. Cormack
Der Wandel der wirtschaftlichen Bedingungen in der Musikindustrie seit 1...
Bok av Silke Mattick
Social Media, Social Genres : Making Sense of the Ordinary
Bok av Stine Lomborg
Theories of the information society
Bok av Frank Webster
Demografischer Wandel Und Kultur : Veranderungen Im Kulturangebot Und De...
Bok av Andrea Hausmann
Das Wissen der Leute : Bioethik, alltag und macht im internet
Bok av Anne Waldschmidt och Anne Klein m.fl.
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!