Liknande böcker
This is Marketing : You Can't Be Seen Until You Learn To See
Bok av Seth Godin
Performance Measurement Im Einzelhandel : Multiperspektivische Diskussio...
Bok av Verena Harrauer
Wahrgenommene Preisfairness Bei Personenbezogener Preisdifferenzierung
Bok av Jochen. Mahadevan
Relationship Marketing
Bok av David Ballantyne
Practical Guide to Dealing with Difficult Stakeholders
Bok av David Bryde
Steuerung Von Markenportfolios : Ein Beitrag Zum Mehrmarkencontrolling A...
Bok av Martin Koers
Das Neue Hardselling : Verkaufen Heisst Verkaufen - So Kommen Sie Zum Ab...
Bok av Martin Limbeck
Building Network Capabilities in Turbulent Competitive Environments : Bu...
Bok av Paul Hong
Neue Grohandelsbetriebslehre
Bok av Martin Creutzig
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!