Liknande böcker
Ta betalt! Hur pris påverkar allt
Bok av Andreas Jonason och Felix Mörée m.fl.
Den tjänstedominanta logiken : premisser, perspektiv och möjligheter
Bok av Stephen L. Vargo
Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas … och andra inte
Bok av Daniel Ewerman
"Three Value Conversations: How to Create, Elevate, and Capture Customer...
Bok av Cheryl Geoffrion
Lönsammare butik : med fokus på intäkter
Bok av Eva Cohen
Bygg en pengamaskin: Google AdWords för alla
Bok av Michael Wahlgren
Riv pyramiderna! : en bok om den nya människan, chefen och ledaren
Bok av Jan Carlzon
Det är mänskligt att sälja : den överraskande sanningen om att påverka a...
Bok av Daniel H. Pink
Besucherbindung Im Freien Theater
Bok av Gerd Wilfing
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!