Liknande böcker
Die Marke FC St. Pauli : Eine Markenanalyse des Hamburger Fussballclubs
Bok av Ulrich Niegel
Sponsoring Im Internationalen Profi-Fu ball
Bok av Michael Bachner
Management of Sports Development
Bok av Vassil Girginov
Fifa Frauenfussball-Wm 2011
Bok av Sarah Schafer
Der Golfmanager: Eine Berufsfeldanalyse
Bok av Tom Koethe
Betrieb Von Sport- Und Veranstaltungsimmobilien : Managementherausforder...
Bok av Louise Bielzer och Ronald Wadsack
Handwoerterbuch Des Sportmanagements
Bok av Bezold Thomas Bezold
Routledge Handbook of Sports Marketing
Bok av Simon Chadwick
Vermarktung der FIFA Frauen-Weltmeisterschaft 2011™: Analyse des Zuschauererfolges, der Ambush Marketing-Aktivitäten und des Sponsor-Fit
Bok av Stefan D Gartner
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!