Liknande böcker
Product Strategy for High Technology Companies
Bok av Michael E. Mcgrath
truth about what customers want
Bok av Michael R Solomon
Investment im Iran - Investment in Iran - U U U U U...
Bok av Esmaeil Karimian och M. Saleh Jaberi m.fl.
Erfolgskriterien Fuer Unternehmenszusammenschluesse
Bok av Michael Bubik
Marknadsledarnas disciplin : kundval, värdespecificering, marknadsledarskap
Bok av Michael Treacy
HBR's 10 Must Reads for New Managers (with bonus article "How Managers B...
Bok av Linda A. Hill
Meatball Sundae : How new marketing is transforming the business world (...
Bok av Seth Godin
Blue ocean shift : nå framgång utan konkurrens
Bok av Renee A Mauborgne
Launch
Bok av Stelzner Michael A. Stelzner
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!