Liknande böcker
City Branding: Theory and Cases
Bok av Keith Dinnie
Destination Marketing Organisations
Bok av Steven Pike
Destination Marketing : Essentials
Bok av Steven Pike
Place branding : glocal, virtual and physical identities, constructed, i...
Bok av Robert Govers
Managing and Marketing Tourist Destinations
Bok av Metin Kozak och Seyhmus Baloglu
Plats som produkt : kommersialisering och paketering
Bok av Richard Ek, Johan Hultman, Karin Book, Lena Eskilsson, Elisabeth Högdahl, Jan Henrik Nilsson, Hervé Corvellec, Jesper Falkheimer, Åsa Thelander, Veronica Åberg, Robert Willim, Katarina Saltzman, Szilvia Gyimóthy, Erika Andersson Cederholm
Idrott och city-marketing
Bok av [object Object]
Harry Potter : the story of a global business phenomenon
Bok av Susan M. Gunelius
Places : identity, image and reputation
Bok av Simon. Anholt
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!