Liknande böcker
Experience Economy: Work Is Theatre and Every Business a Stage : work is...
Bok av B. Joseph Pine
Code Halos: How the Digital Lives of People, Things, and Organizations a...
Bok av Malcolm Frank
Hooked
Bok av Nir Eyal
Sales Acceleration Formula : Using Data, Technology, and Inbound Selling...
Bok av Roberge Mark Roberge
Effortless Experience : Conquering the New Battleground for Customer Loy...
Bok av Matthew Dixon
Human sigma : creating value at the employee-customer encounter
Bok av John H. Fleming
Global Marketing, Global Edition
Bok av Mark C Green
The Miracle Morning for Network Marketers: Grow Yourself FIRST to Grow Y...
Bok av Hal Elrod Pat Petrini Honoree Corder
Data-Driven Marketing [electronic resource] : The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know : The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know
Bok av Mark. Jeffery
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!