Liknande böcker
Getting Naked : A Business Fable About Shedding The Three Fears That Sab...
Bok av Patrick M. Lencioni
Handbook of customer satisfaction and loyalty measurement - Nigel Hill|J...
Bok av Nigel Hill
The ultimate question - Fred Reichheld
Bok av Frederick F Reichheld
hidden wealth of customers : realizing the untapped value of your most i...
Bok av William G Lee
Rethinking the Sales Force: Redefining Selling to Create and Capture Cus...
Bok av John DeVincentis och Neil Rackham
Marknadsledarnas disciplin : kundval, värdespecificering, marknadsledarskap
Bok av Michael Treacy
Från nöjda kunder till glödande fans
Bok av Kenneth H. Blanchard
Seven Myths of Customer Management : How to be Customer-Driven Without B...
Bok av Abram John Abram
The lifebelt : the definitive guide to managing customer retention
Bok av John A. Murphy
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!