Liknande böcker
Essentials of Marketing Research (with Qualtrics, 1 term (6 months) Prin...
Bok av Barry J. Babin
CB 5 (with CourseMate Printed Access Card)
Bok av Barry J. Babin
Exploring Marketing Research (with Qualtrics Printed Access Card)
Bok av Barry J. Babin
CB (with CB Online, 1 term (6 months) Printed Access Card)
Bok av Barry J. Babin
CB6 (with CourseMate Printed Access Card)
Bok av Barry J. Babin
CB2
Bok av Barry J. Babin
The new strategic brand management : creating and sustaining brand equit...
Bok av Jean-Noël. Kapferer
Customer relationship management : concepts and technologies
Bok av Francis Buttle
CB7 (with CourseMate and Career Transitions 2.0, 1 term (6 months) Printed Access Card)
Bok av Barry J. Babin
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!