Liknande böcker
Breakthrough marketing plans : how to stop wasting time and start drivin...
Bok av Tim Calkins
Die Automobil-Kaufentscheidung : Ein Theoretischer Erklaerungsansatz Und...
Bok av Mark Unger
Zur Bedeutung Der Horizontalen Produktdifferenzierung in Der Ernaehrungs...
Bok av Andreas Bocker
Clusteranalyse Fuer Netzwerke
Bok av Klages Alexandra Rebecca Klages
Informationsverhalten in Komplexen Entscheidungssituationen
Bok av Birgit Pikkemaat
Verkaufen an Top-Entscheider: Wie Sie Mit Vision Selling Gewinn Bringend...
Bok av Stephan Heinrich
Advanced Methods for Modeling Markets
Bok av Peter S H Leeflang
Handbook of marketing decision models
Bok av Frederick S. Hillier
Vertrauen in Transaktionsbeziehungen
Bok av Tobias Irion
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!