Liknande böcker
Der Einfluss Von Emotionen Auf Die Kundenzufriedenheit : Ansatze Fur Ein...
Bok av Kai-Michael Griese
Sensory Marketing : An Introduction
Bok av Bertil Hulten
Psychology in Economics and Business
Bok av Gerrit Antonides
Beitraege Der Handlungstheorie Fuer Das Verstaendnis Des Konsumentenverh...
Bok av Dirk Muller
Marketing with Strategic Empathy
Bok av Claire Brooks
Information and Decision in Behavioral Economics
Bok av Adam Biela
Kunden-Werben-Kunden-Kampagnen : Eine Empirische Analyse Von Sender-Empf...
Bok av Daniel Nieing
Psychologisches Tourismusmarketing : Thesen Zu Ausgewahlten Aspekten
Bok av Hans-Peter Herrmann
Motivationstheoretische Ansaetze Im Marketing
Bok av Rainer Norden
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!