Liknande böcker
Strategische Erfolgsfaktoren Im Software-Marketing : Ein Konzept Zur Erf...
Bok av Friedrich J Preiss
Moeglichkeiten Und Grenzen Des Einsatzes Von Multimedia Im Marketing
Bok av Jorg H W Wahl
Managing Business Interfaces : Marketing and Engineering Issues in the S...
Bok av Amiya K. Chakravarty
Kundennutzenanalyse
Bok av Jochen Schauenburg
Identifikation Marktspezifischer Erfolgsfaktoren : Ein Heuristisches Ver...
Bok av Frank Heckner
Innovationsmarketing : Marketing ALS Erfolgsfaktor Im Innovationsmanagem...
Bok av Stephan Susen
New
Bok av Vijay Mahajan
Persoenlichkeitsorientiertes Markenmanagement
Bok av Fabian Hieronimus
Marketingkommunikation Im Industriellen Anlagengeschaeft
Bok av Gabriele Barten
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!