Liknande böcker
Advertising at War: Business, Consumers, and Government in the 1940s (Th...
Bok av Inger L. Stole
American Women in Cartoons 1890-1920 : Female Representation and the Cha...
Bok av Katharina Hundhammer
Harold Innis in the new century : reflections and refractions
Bok av Charles R. Acland
Richard Nixon : Rhetorical Strategist
Bok av Hal W. Bochin
Images, Scandal, and Communication Strategies of the Clinton Presidency
Bok av Rachel Holloway
Wilbur Schramm and Noam Chomsky Meet Harold Innis
Bok av Robert E. Babe
See It Now Confronts McCarthyism: Television Documentary and the Politic...
Bok av Thomas Rosteck
Selling Outer Space: Kennedy, the Media, and Funding for Project Apollo,...
Bok av James Lee Kauffman
Der Krieg Der Tripel
Bok av Heinz Joachim Domnick
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!