Liknande böcker
Vertrauen in Transaktionsbeziehungen : Marketingwissenschaftliche Grundl...
Bok av Tobias Irion
Zur Bedeutung Der Horizontalen Produktdifferenzierung in Der Ernaehrungs...
Bok av Andreas Bocker
Informationsverhalten in Komplexen Entscheidungssituationen
Bok av Birgit Pikkemaat
Breakthrough marketing plans : how to stop wasting time and start drivin...
Bok av Tim Calkins
Clusteranalyse Fuer Netzwerke
Bok av Klages Alexandra Rebecca Klages
Kundenzufriedenheit Und Kundenloyalitaet
Bok av Philipp Siebrecht
Handbook of marketing decision models
Bok av Frederick S. Hillier
Wettbewerbsvorteilsmanagement Durch Kundenindividuelle Massenproduktion
Bok av Karsten Grimmel
Die Automobil-Kaufentscheidung
Bok av Mark Unger
Omnible använder cookies för att fungera bättre för dig. Genom att använda vår webbplats samtycker du till vår användning av cookies.
Jag förstår!